Menu
Your Cart

Πολιτική Ποιότητας

Η Professional Services ιδρύθηκε το 2013 ως αποτέλεσμα πολυετούς εμπειρίας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και UPS (συστήματα αδιάλειπτης παροχής ενέργειας).

Κύριος τομέας δραστηριότητάς της είναι η διανομή προϊόντων και η παροχή υπηρεσιών που αφορούν ενσύρματα και ασύρματα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα καθώς και UPS.

Σαν εταιρία:

✔ Εστιάζουμε στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας παρέχοντας λύσεις σχεδιασμένες για τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη μεμονωμένα.

✔ Αποτελούμαστε από ανθρώπους με γνώσεις και πάθος για αυτό που κάνουν. Κύριο μέλημά μας είναι η συνεχής εκπαίδευση καθώς και η έρευνα και ανάπτυξη πάνω στις τεχνολογικές εξελίξεις.

✔ Δεσμευόμαστε σαν ομάδα να λειτουργούμε με επίκεντρο τον πελάτη και να είμαστε στο επίκεντρο της τεχνολογικής καινοτομίας.

✔ Επιλέγουμε κορυφαίους κατασκευαστικούς οίκους παγκοσμίως ως προμηθευτές αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

✔ Συνεργαζόμαστε επιτυχώς με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς της ελληνικής αγοράς.

Η συνολική λειτουργία της εταιρίας Professional Services διέπεται από τις αρχές που αποτυπώνονται στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π.).

Το Σ.Δ.Π. είναι βασισμένο στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που ορίζονται από το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015.

Βασική φιλοσοφία αλλά και πρωταρχικός στόχος της εταιρείας μέσα από την εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας, αποτελεί η παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών μας.

Βασικοί στόχοι του Σ.Δ.Π. είναι:

• Η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και της συνολικής λειτουργίας του Σ.Δ.Π.

• Η τήρηση της νομοθεσίας και των κανονιστικών απαιτήσεων που διέπουν τη δραστηριότητα της εταιρείας μας και ο συστηματικός έλεγχος συμμόρφωσης.

• Η πλήρης τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων και εμπρόθεσμη παράδοση των προϊόντων στους πελάτες μας.

Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Σ.Δ.Π., οι οποίες καθορίζουν ενέργειες όπως είναι:

• Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κλπ.

• Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.

• Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των προμηθευτών.

• Η εξασφάλιση της επάρκειας των εργαζομένων, μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης τους.

• Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών και η καταγραφή τυχόν υποδείξεων ή παραπόνων τους.

• Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία του.

• Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.

• Η ανάλυση της επικινδυνότητας (Risk Assessment) και ο έλεγχος αποτελεσματικότητας.

Η συνολική εφαρμογή των αρχών του συστήματος εξασφαλίζεται μέσα από την συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του προσωπικού σε όλα τα επίπεδα, με κύριο σκοπό τη δημιουργία της σχετικής συνείδησης των σκοπών και της φιλοσοφίας του συστήματος.

Όλο το προσωπικό καλείται στην πιστή τήρηση των ανωτέρω και ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Ποιότητας στην παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσης.

Η παρούσα Πολιτική ανασκοπείται ετησίως.

Η Πολιτική Ποιότητας ανασκοπείται ετησίως ώστε να εξασφαλίζεται η συνεχόμενη καταλληλότητά της.