Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

Στην Professional Services θέλουμε να μένετε ευχαριστημένοι με τη συνεργασία μας και τις αγορές σας, γι' αυτό ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/ κατασκευαστών των προϊόντων μας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Α. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά και μόνο από την Professional Services, είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω των πωλητών μας.

Β. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί είτε με την απόδειξη λιανικής είτε με το τιμολόγιο, δηλαδή με τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή.

Γ. Το προϊόν πρέπει να είναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση, ΠΛΗΡΕΣ και ΧΩΡΙΣ ΦΘΟΡΕΣ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Εάν το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις αποδεκτής επιστροφής ή δε συνοδεύεται με τα απαραίτητα έγγραφα, η επιστροφή δεν δύναται να πραγματοποιηθεί.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

  • Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει λάθος προϊόν ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε με ΔΩΡΕΑΝ (?) μεταφορικά έξοδα τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με αποδεδειγμένη την υπαιτιότητα της Εταιρείας που σας απέστειλε ελαττωματικό προϊόν ή λάθος προϊόν ή προϊόν σε μη ασφαλή συσκευασία με αποτέλεσμα τη φθορά του κατά τη μεταφορά του προς τον πελάτη. 
  • Σε περίπτωση που για άλλους λόγους (όπως λανθασμένη εκτίμηση των διαστάσεων ενός προϊόντος κ.α.) δεν επιθυμείτε την παραγγελία και θέλετε να την επιστρέψετε, έχετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης μέσα σε X ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή της παραγγελίας επιβαρύνει τον πελάτη και είναι ισότιμο με το κόστος της αρχικής αποστολής. Δεν έχετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, στην περίπτωση που το προϊόν έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά για εσάς, δηλαδή σύμφωνα με προδιαγραφές σαφώς εξατομικευμένων, όπως τις καθορίσατε κατόπιν παραγγελίας σας
  • Για προϊόντα που απαιτούν μερική ή ολική συναρμολόγηση (π.χ. Racks), συνιστάται διεξοδικός έλεγχος όλων των εξαρτημάτων πριν την έναρξη της συναρμολόγησης και διατηρώντας άθικτες τις εξωτερικές συσκευασίες των ειδών (χαρτοκιβώτια, σακούλες κ.λπ.). Το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό προς επιστροφή ή αντικατάσταση έπειτα από οποιαδήποτε διεργασία συναρμολόγησης.
  • Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών (π.χ. τυχόν χτύπημα, φθορά κ.λπ.), μην προχωρήσετε σε καμία περίπτωση στη συναρμολόγησή του, ώστε να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την αποστολή νέου ανταλλακτικού ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Μη δοκιμάσετε να συναρμολογήσετε το είδος αν τυχόν δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία οι σχετικές οδηγίες συναρμολόγησης.

Tο προϊόν ΔΕΝ θεωρείται ελαττωματικό στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1. Κανονική φθορά από τη χρήση: Τα προϊόντα που έχουν υποστεί φθορά λόγω κανονικής χρήσης δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Η φυσιολογική φθορά από τη χρήση αναμένεται και δεν καλύπτεται από την πολιτική επιστροφών.

2. Ζημιές από κακή χρήση: Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημίες λόγω κακής χρήσης, ακατάλληλης φροντίδας, ή μη τήρησης των οδηγιών χρήσης και συντήρησης δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Οι ζημιές που προκαλούνται από πτώσεις, χτυπήματα, έκθεση σε υγρά ή ακραίες θερμοκρασίες δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

3. Ειδικά χαρακτηριστικά προϊόντων: Ορισμένα προϊόντα μπορεί να έχουν ειδικά χαρακτηριστικά ή μοναδικά στοιχεία. Για παράδειγμα, μικρές αισθητικές διαφοροποιήσεις οι οποίες δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του προϊόντος, όπως αποκλίσεις στο χρώμα σε σχέση την εικόνα στο site ή άλλες ανεπαίσθητες αισθητικές διαφοροποιήσεις δεν θεωρούνται ελλατώματα.

4. Μεταβολές από παρατεταμένη χρήση: Οι αλλαγές στην απόδοση ή την εμφάνιση των προϊόντων λόγω παρατεταμένης χρήσης δεν θεωρούνται ελαττώματα. Αυτό περιλαμβάνει την απώλεια χρώματος, την χαλάρωση των υλικών ή άλλες αλλαγές που προκύπτουν φυσιολογικά με την πάροδο του χρόνου.

5. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από αποδεικτικό αγοράς: Η επιστροφή προϊόντων χωρίς την προσκόμιση του αποδεικτικού αγοράς (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο) δεν μπορεί να γίνει δεκτή, εκτός εάν υπάρχουν άλλα αποδεικτικά στοιχεία που να επιβεβαιώνουν την αγορά από το e-shop μας.

6. Προϊόντα εκτός εγγύησης: Τα προϊόντα που επιστρέφονται εκτός της προβλεπόμενης προθεσμίας εγγύησης, όπως αυτή ορίζεται από τους ίδιους τους κατασκευαστές, δεν θεωρούνται ελαττωματικά και δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή ή αντικατάσταση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της Εταιρείας. Κάθε επιστροφή γίνεται μόνο μέσω ΕΛΤΑ courier. Η διαδικασία επιστροφής είναι η εξής:

Βήμα 1. Συμπληρώνετε τη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ RMA από τον Ιστότοπό μας.

Βήμα 2. Συσκευάζετε το προϊόν στο δέμα προς επιστροφή, με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

Βήμα 3. Παραδίδετε το δέμα σας στην ΕΛΤΑ  courier, με δική σας χρέωση.

Σημειώνεται ότι.

  • Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  • Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@profser.gr, ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.

Εφόσον διαπιστωθεί ότι το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα μέσω ΕΛΤΑ courier.

Η διεύθυνση παράδοσης για όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις επιστροφής (εκτός αποστολών service) είναι Λ. Πηγής 6, Μελίσσια 15127, Αττική

Η χρέωσή σας θα είναι είτε χ είτε ψ ευρώ ανάλογα με τον όγκο του δέματος.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας χ εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.


Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, πατήστε εδώ.


Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεστε διευκρινήσεις σχετικά με τους παρόντες Όρους Χρήσης, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 2108012207 και 2152157658 ή στην ηλεκτρονική δ/νση (email) info@profser.gr.